HTML

kulf

Külföldre költöztem. Mondhatni emigráltam. Szerencsét próbálok.

Friss topikok

  • Jordi: tetszik!!!!! ( "lájkolom"...) (2010.10.18. 20:20) Jordi, a malac
  • ToBoZ: @RAP7D: Az Urgelli puspok az egyik allamfo. A masik a francia elnok. Szoktam helyi tortenelmet olv... (2010.10.10. 20:28) Latin nyelvek diohejban
  • RAP7D: Havonta felnézek a blogodra aztán végigolvasok mindent:D Szerintem Portugália szörfözés a tuti, én... (2010.10.07. 22:31)
  • RAP7D: "Gyurcsány megmozdult, és az a fontos. Vett a büfében egy italt, és visszaült. Ezek feszült pillan... (2010.10.07. 22:27)
  • Jordi: Miért kellett elhagynod az előző lakást? Eleged lett a felújításból? Miket vásároltál a kénysz... (2010.10.06. 20:21) polgárosodom

Linkblog

Bréking: Harc nélkül bevonultak

2010.08.10. 11:22 ToBoZ

Tegnap, augusztus kilencedikén, a sixtusi kápolna felavatásának evfordulojan lelepett a ket ausztral, akik kozul az egyik lengyel. Megkonnyebbultem. Ezutan 4 oraval csongetett ket torok srac, hogy ugye itt lakik Sarrina, mert Leon azt mondta aludhatnak nala. Leonrol annyit tudunk hogy itt hagyta a szorfdeszkajat, amit megsetaltatnek a baszk tengerparton, ha nem lenne draga a vonatjegy. Sarrina a nemet lany, akinek annyi fogalma volt az erkezesukrol mint nekem, viszont lazabban kezelte. Tortenelmi okok miatt, bizonyara. O a leglazabb nemet, akit valaha megismertem.

 
A tanulsag ebbol az, hogy amig itt lakok, ez oktober 6-ig lesz igy, az jon es megy aki akar. Szolni se kell elotte, nem is kell hogy ismerjuk egymast, budosek is lehettek. Csak csongessetek, valahol lesz hely. 08012 Barcelona Carrer del Penedès 11, P 3a, ejtsd principal tercera.
 

A paraszt ausztralokkal ellentetben igyekeznek halasnak tunni, kaptam toluk Berlinert. Isztambulban laknak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kulf.blog.hu/api/trackback/id/tr502211423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása