HTML

kulf

Külföldre költöztem. Mondhatni emigráltam. Szerencsét próbálok.

Friss topikok

  • Jordi: tetszik!!!!! ( "lájkolom"...) (2010.10.18. 20:20) Jordi, a malac
  • ToBoZ: @RAP7D: Az Urgelli puspok az egyik allamfo. A masik a francia elnok. Szoktam helyi tortenelmet olv... (2010.10.10. 20:28) Latin nyelvek diohejban
  • RAP7D: Havonta felnézek a blogodra aztán végigolvasok mindent:D Szerintem Portugália szörfözés a tuti, én... (2010.10.07. 22:31)
  • RAP7D: "Gyurcsány megmozdult, és az a fontos. Vett a büfében egy italt, és visszaült. Ezek feszült pillan... (2010.10.07. 22:27)
  • Jordi: Miért kellett elhagynod az előző lakást? Eleged lett a felújításból? Miket vásároltál a kénysz... (2010.10.06. 20:21) polgárosodom

Linkblog

Gasztro

2010.08.12. 15:59 ToBoZ

Az ugye egy dolog, hogy magyarorszag elsoszamu malataital-szakertoje vagyok. Nem is szeretnek ezzel tobbet foglalkozni, amig nem mutatkozik tronkovetelo, annyit verek a mezonyre. Nem egy barna, szensavas kaloriabomba talalhato Barcelonaban, ami Madridban nem.

Ma bazinagy mediterran zabalast tartottunk munkaidoben, igy szokas erre. Homart ettunk, feherbort es torkolypaleszt ittunk, jo volt. Illeve meg mindig eleg jo ahhoz hogy fogalmam ne legyen mit is kezdtem el delelott igazgatni.

De legalabb nem alszom el, mert tegnap vettem egy kilo Yerba Matét, amit azzal a lendulettel be is hoztam a munkahelyemre. A lakotarsaim jobb teaival egyetemben. Aki ejszaka legeny, legyen nappal is.

Nyilvan senki nem lep meg, hogy a torokok melle tegnap erkezett egy osztrak csaj is, meg hogy a mar megismert ausztralok visszaternek ket het mulva, mert tetszett nekik. Nepszeru a nappalink, na. Eveskor mar szo nelkul soprom le a cuccaikat az asztalrol, az egyuttelest megkonnyitendo.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kulf.blog.hu/api/trackback/id/tr572217268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása