HTML

kulf

Külföldre költöztem. Mondhatni emigráltam. Szerencsét próbálok.

Friss topikok

  • Jordi: tetszik!!!!! ( "lájkolom"...) (2010.10.18. 20:20) Jordi, a malac
  • ToBoZ: @RAP7D: Az Urgelli puspok az egyik allamfo. A masik a francia elnok. Szoktam helyi tortenelmet olv... (2010.10.10. 20:28) Latin nyelvek diohejban
  • RAP7D: Havonta felnézek a blogodra aztán végigolvasok mindent:D Szerintem Portugália szörfözés a tuti, én... (2010.10.07. 22:31)
  • RAP7D: "Gyurcsány megmozdult, és az a fontos. Vett a büfében egy italt, és visszaült. Ezek feszült pillan... (2010.10.07. 22:27)
  • Jordi: Miért kellett elhagynod az előző lakást? Eleged lett a felújításból? Miket vásároltál a kénysz... (2010.10.06. 20:21) polgárosodom

Linkblog

Mediterran mix

2010.09.09. 16:31 ToBoZ

 

 

Erdekes, hogy a romai birodalom utodallamaiban mennyire maskepp fogjak fel ezt a jelkepet.

Volt szerencsem meglatogatni egy konferenciat, ahol sok oltonyos olasz beszelt olaszul arrol, hogy ne legyenek határok meg nemzetek, meg ugy altalaban hogyan kellene mukodnie a vilagnak. Mutatoba voltak feketek es arabok is. Mindenesetre erdekes arcokkal talakoztam, tobbek kozott egy felorult ujsagiro-feltalaloval, aki szeretne tolem 400.000 eurot, mert van egy baromijo otlete. Reklam helye: www.radicalparty.org/

Mivel ok az angollal kudarcot vallottak, szeretnek az eszperantot elterjeszteni a vilagon. Ezt most olvastam =)

Voltam chilei kulturalis napokon is. Durvan keverem a katalant a franciaval meg a spanyollal, miota elkezdodott a nyelvtanfolyam. Olaszul, portugalul hogy fogok igy megtanulni?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kulf.blog.hu/api/trackback/id/tr182283094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása