HTML

kulf

Külföldre költöztem. Mondhatni emigráltam. Szerencsét próbálok.

Friss topikok

  • Jordi: tetszik!!!!! ( "lájkolom"...) (2010.10.18. 20:20) Jordi, a malac
  • ToBoZ: @RAP7D: Az Urgelli puspok az egyik allamfo. A masik a francia elnok. Szoktam helyi tortenelmet olv... (2010.10.10. 20:28) Latin nyelvek diohejban
  • RAP7D: Havonta felnézek a blogodra aztán végigolvasok mindent:D Szerintem Portugália szörfözés a tuti, én... (2010.10.07. 22:31)
  • RAP7D: "Gyurcsány megmozdult, és az a fontos. Vett a büfében egy italt, és visszaült. Ezek feszült pillan... (2010.10.07. 22:27)
  • Jordi: Miért kellett elhagynod az előző lakást? Eleged lett a felújításból? Miket vásároltál a kénysz... (2010.10.06. 20:21) polgárosodom

Linkblog

Az elkepedes allandosult

2010.08.16. 11:41 ToBoZ

Voltam en mar Oktoberfesten, San Fermínesen meg napolytol delre vmi nagyobb mediterran bulajban, de a Festa Major itt Graciàban mindegyiken tultesz. Gracia kozpontjaban lakom, mostantol egy hetig barmerre indulok eleg valtozatos es durva partik vannak. Tuzerseg, tuzes akrobatika, nagy mugonddal pszichadelikussa varazsolt taj, emberek tornyokban, koncertek, ivas, ivas, ivas mindenfele.

Aki teheti, egyszer zarondokoljon Barcelonaba augusztus masodik heteben, csak ezert is megeri.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kulf.blog.hu/api/trackback/id/tr512225206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása