HTML

kulf

Külföldre költöztem. Mondhatni emigráltam. Szerencsét próbálok.

Friss topikok

  • Jordi: tetszik!!!!! ( "lájkolom"...) (2010.10.18. 20:20) Jordi, a malac
  • ToBoZ: @RAP7D: Az Urgelli puspok az egyik allamfo. A masik a francia elnok. Szoktam helyi tortenelmet olv... (2010.10.10. 20:28) Latin nyelvek diohejban
  • RAP7D: Havonta felnézek a blogodra aztán végigolvasok mindent:D Szerintem Portugália szörfözés a tuti, én... (2010.10.07. 22:31)
  • RAP7D: "Gyurcsány megmozdult, és az a fontos. Vett a büfében egy italt, és visszaült. Ezek feszült pillan... (2010.10.07. 22:27)
  • Jordi: Miért kellett elhagynod az előző lakást? Eleged lett a felújításból? Miket vásároltál a kénysz... (2010.10.06. 20:21) polgárosodom

Linkblog

A szenvedés városai

2010.09.30. 08:55 ToBoZ

Ahogy elkotelezodes elott erdemes megtapasztalni a szabadsagot, ugy a szenvedes magas szintu elsajatitasa is hasznos a Tokeletes Elmenyt keresoknek. Ma kituno korulmenyek kinalkoztak a gyakorlashoz: sztrajkolt az orszagban mindenki, aki ad magara, vagyis aki tobbet vart az elettol es megengedheti maganak, hogy ezt masokra fogja. Piros sorosdobozok mezejet hatrahagyva mutatta meg az antikapitalista fiatalsag elv- es markahuseget - nem a legolcsobb sorrel melegitettek a zavargasra.  En egy konyvtarba menekultem a magukra kicsit sem ado arab munkasok elol. Altaluk ujul meg a lakas, amit berlek, amibol hamarosan kidobnak. Aztan a fekete zaszlos punkszeru fiatalok csapatostul ordibalva gondoskodtak rola, hogy a konyvtarban se dolgozzon senki. Nem minosul-e munkanak ez a buzgosag - kerdem en, de hiaba, mert a biztonsagi or zavaraban a konyvtar nepet kezdi elzavarni.

Neztem es szagoltam a belvarosban, hogy zavarog a nyugat. Nem ugyesebbek a magyaroknal utcai harcban, viszont befestenek mindent az ostoba jelszavaikkal, beleertve az egyetlen felig mukodo tomegkozlekedesi eszkozt, a korabban emlitett Bicinget.

El is mentem ket varossal odebb lakast nezni, ami nem tetszett, hogy aztan ne tudjak visszajonni motorizaltan, meg ugy altalaban gurulva se. Nagyreszt a kornyek miatt nem tetszett a lakas, atgyalogolva viszont tajekozottan mondhatom, hogy olyan Badalona, mint Moszkva, nagy es ertelmetlen. Csokoltatom azokat a badalonai lakosokat, akik korulbelul se tudtak, melyik iranyban van a 15 kilometerre levo Barcelona.

A Bicingre is tudtam volna panaszkodni, azt majd alkalom adtán a szakemberek.

Aki pedig Mediterraniaban allando minosegben produkalja ezt, az megerdemli.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kulf.blog.hu/api/trackback/id/tr582333956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása